petak, 10. ožujka 2017.

Tonek



   Ponekad se možete iznenaditi uđete li u svoju kupaonu.To se i meni dogodilo...                                           





                                                 Tonek


                        Otkuda se u mojoj kupaonici našao taj nilski konj?Kada sam ga upitala kako je ušao sa svim svojim teretom kroz uska kupaonska vrata, odgovorio je da se zove Tonek kao da će time sve objasniti.Nemojte sada zamišljati moju kupaonu jer vam to neće uspjeti bez mene.
Dakle, podne pločice sasvim su raspucane od Tonekove težine i sve su pukotine ispunjene vodom jer se Tonek upravo kupao.Pri tom  nije štedio ni vodu, ni sapun, ni šampon, a očito se volio kupati budući je stalno pri tom pjevao.Ne znam da li možete zamisliti to- kako nilski konj pjeva.
Iza kupanja Tonek je krenuo ravno u šetnju po obližnjim sportskim terenima.Kretao se tromo ali radoznalo i pri tom mu je sve zapinjalo za oko.Kada mu je za oko zapela teniska loptica vratio se doma sa povelikim okom.Poželio je  koka kolu ali je u kući  nije bilo dovoljno pa se vratio sportskim terenima.Svidio mu se tenis ali mu je draža bila košarka , budući da ga lopta za košarku nikada nije pogodila.Utorkom je uvijek igrao košarku sa Zagi , najboljom košarkašicom na školi.
Nikada sebi Tonek neće oprostiti svoju težinu zbog koje Tonek nije mogao pratiti Zagi.Nikada Zagi neće imati vjernijeg navijača od Toneka.
Onda je zavolio i skokove s motkom.Dva dana je proveo u potrazi za motkom .Nije se usudio odmah skočiti ali je kao opijen gledao eleganciju skakača sa motkom.
Petkom nilski konji ne prate sport , toga se držao čak i Tonek.Kada je subotom otišao  nije se vratio sve do nedjelje.Kladim se da negdje potajno vježbao geometriju ili gramatiku.Pažljivo promatrao  moje knjige.

I tako , neki kažu da je knjiga najbolji čovjekov prijatelj.Negdje sam čula da je najbolji čovjekov prijatelj pas.Ja imam dosta prijatelja i dosta knjiga a imam i jednog psa.Pa ipak, nitko ne crta kao moj najbolji prijatelj.Nacrtao je nilskog konja tako dobro da je ovaj ušao u moju priču i kupa se u mojoj kupaonici.Nilski konj, Tonek.

Nema komentara:

Objavi komentar