srijeda, 29. travnja 2020.

Stepska priča




Ne morate se bojati, ovo je samo priča.






Stepska priča



Jednom davno, u nekoj dalekoj i jako tuđoj zemlji gdje žive lavovi, gepardi, nosorozi i druge životinje dogodilo se ovo:
Mali dječak po imenu Bojko šetao je stepom a kako je tamo došao ne pitajte, jer tu su stepali samo lavovi, gepardi, antilope i pokoji stepski ris.Ako ne znate što je to stepanje onda morate pitati tatu, tetu, ili nekoga na slovo T jer bi vam se moglo dogoditi da mama krivo shvati pitanje , posebno ako je nađete usred nekog velikog posla .Mogla bi se naljutiti onda ćete kriviti mene a ja ću biti daleko.
Bojko se samo šetao i uopće se nije bojao a zašto se zove Bojko ,ne znam.Stepom se rasprostirala tišina i to takva da je dopirala sve do mene.Odjedamput je u travi nešto stalo šuškati, a visoka se trava počela čudno vladati.Sad se savijala desno sad lijevo, kao da pleše ali Bojko nije znao zašto bi trava plesala sama od sebe.Onda mu je sinulo.Trava pleše zbog lava!Potrčao je što su ga noge nosile.Trčao je kroz svu onu šuštavost a trava se savijala sve do zemlje.Tako zadihan, stigao je do mene i sve mi brzo ispričao.Odmah sam spasila Bojka od lava što je ostao negdje tamo daleko u zemlji gdje žive priče i stavila ga u jednu u kojoj će odsada stepati po mojoj volji.Zato se ni vi ne morate bojati ničega sve dok imate nekoga tko voli pričati.

Nema komentara:

Objavi komentar