srijeda, 11. ožujka 2020.

Virusi




Virusa ima svuda.Jedan nam upravo radi velike probleme.I baka ima problema s virusima.





Virusi


Od jutra moja najstarija baka šeće nervozno po stanu .Boli je glava i kaže da ništa nije spavala .Nitko se nije posebno zabrinuo jer normalno da baku zaboli glava s obzirom da stalno ima nekakve čudne ideje « da boli glava « kako kaže tata.No meni ipak nije drago što onako zamotana u ručnik hoda po stanu .
-Bako, jel jako boli?- pitao sam je s oprezom.Nije ništa odgovorila samo me nekako čudno pogledala da ni sam nisam znao bih li je zagrlio ili bih otišao u svoju sobu čitati knjigu.Kada sam ponovno ušao u dnevnu sobu baka je ležala na trosjedu zaklopljenih očiju i mislim da je slušala radio jer je bio upaljen.-Marko, otvori prozor - reče ne otvarajući oči.
-Poslušao sam je u čudu jer baki je inače uvijek hladno pa me čudilo da traži da otvorim prozor.
-Neka konačno izađu ti virusi iz kuće- rekla je ali je nisam razumio.-Koji virusi, bako?-
Tvoj otac je jučer radio na računalu i nije prestao govoriti o virusima kojih ima tako puno da ne zna što da napravi s njima.Zato mene i boli glava, no sad je ipak malo prestala.Valjda zato jer sam popila čaj od kamilice.Sva sreća da sam je neki dan kupila-,rekla je , uzdahnula i ljutito nadodala:-Kako mu nije palo na pamet da otvori prozore?-
Da ja sinoć nisam pootvarala sve prozore kad ste otišli spavati , svi bi danas već bili bolesni!-

-Pa to su virusi u računalu, od njih ne možeš dobiti gripu!-
-A kako sam je ja onda dobila?-zavapila je očajno .Hoću li ikada moći uvjeriti svoju baku da virusi u računalu nisu uzročnici njene prehlade ?



Jadranka Škrobar

Nema komentara:

Objavi komentar